«اژدهاک» در روزهای پایانی هفته دو بار روی صحنه می‌رود

به گزارش آژانس خبری سینمادرام، نمایش «اژدهاک» به کارگردانی آرش اشاداد در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با دو نوبت اجرا در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، این اثر نمایشی در روزهای هفتم و هشتم خردادماه علاوه بر اجرای معمول خود، در ساعت ۱۸ نیز روی صحنه می‌رود. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند در دو سانس ۱۸ و ۱۹:۴۵ به تماشای این نمایش بنشینند.

«اژدهاک» بر اساس متنی از بهرام بیضایی و با کارگردانی آرش اشاداد تولید شده است. علی افشار، عباس بابایی، پرستو فخرفاطمی و آذین فهیمی بازیگران این اثر هستند. مدت زمان اجرای نمایش ۴۵ دقیقه است و بلیت آن با قیمت ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

در گروه اجرایی این نمایش، ملیکا وزیری‌مقدم به عنوان دستیار برنامه‌ریز، مبینا اصفهانی دستیار کارگردان، سعید سام طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، یاسمن بخشی طراح لباس، آرش اشاداد و حسین دیانت طراحان صحنه، بهار صبوریان مدیر تبلیغات، سیدمهدی موسوی‌تبار طراح پوستر، بابک کیوانی آهنگساز، آوا عامری منشی صحنه، پارسا نظارت و آرش راد اعضای گروه کارگردانی و سمانه جویا عکاس پروژه حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه و رزرو بلیت نمایش‌های در حال اجرای مجموعه تئاتر شهر می‌توانند از طریق سامانه‌های فروش «گیشه تئاتر» و «تیوال» اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا