اخراج یکی از شرکت‌کنندگان «لاو آیلند آمریکا» به دلیل استفاده از واژه‌ای نژادپرستانه

به گزارش آژانس خبری سینمادرام، برنامه رئالیتی‌شوی «لاو آیلند آمریکا» برای دومین سال متوالی یکی از شرکت‌کنندگان خود را پس از انتشار ویدئوهایی حاوی استفاده از الفاظ نژادپرستانه از ادامه حضور در برنامه کنار گذاشت.

واسانا مونتگومری دیگر در فصل هشتم این برنامه که از ۲ ژوئن از پلتفرم پیکاک پخش می‌شود، حضور نخواهد داشت. این اتفاق تنها دو روز پس از معرفی رسمی شرکت‌کنندگان فصل جدید رخ داده و تکرار حاشیه‌ای مشابه در سال گذشته است؛ زمانی که یولیسا اسکوبار نیز پس از انتشار ویدئوهایی از استفاده او از همین واژه توهین‌آمیز، در همان قسمت‌های ابتدایی از برنامه حذف شد. در ادامه همان فصل نیز سیرا اورتگا به دلیل استفاده از اصطلاحی توهین‌آمیز علیه آسیایی‌ها از رقابت کنار رفت؛ او بعدها مدعی شد از بار توهین‌آمیز آن عبارت آگاه نبوده است.

در ویدئوهایی که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، مونتگومری در دو موقعیت جداگانه از این واژه استفاده می‌کند. در یکی از ویدئوها، او هنگام انجام یک بازی تیراندازی در شهربازی این عبارت را به زبان می‌آورد و در ویدئوی دیگر، در حالی که در خودرو نشسته، همراه با ترانه‌ای که شامل همین واژه است، همخوانی می‌کند.

گزارش‌ها حاکی است هر دو ویدئو در ابتدا در حساب‌های خصوصی منتشر شده بودند و تنها پس از معرفی رسمی شرکت‌کنندگان فصل جدید در دسترس عموم قرار گرفتند؛ موضوعی که احتمالاً باعث شده این موارد در فرآیند بررسی سوابق شرکت‌کنندگان از سوی پیکاک شناسایی نشوند.

مونتگومری ۲۵ ساله و اهل بیورتون در ایالت اورگن است. او در ویدئوی معرفی خود گفته بود: «فکر می‌کنم همه ویژگی‌های لازم را دارم؛ صاحب کسب‌وکار هستم، به تنهایی زندگی می‌کنم و یک سگ دارم. اگر از دوستانم درباره سلیقه من بپرسید، احتمالاً نقشه جهان را به شما نشان می‌دهند.»

فصل جدید «لاو آیلند آمریکا» در هفته نخست پخش، هر روز روی آنتن خواهد رفت و پس از آن نیز به‌جز روزهای چهارشنبه، قسمت‌های جدید منتشر می‌شود. آریانا مدیکس اجرای برنامه را بر عهده دارد و ایین استرلینگ راوی آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا